Al final de curs hem viscut uns darrers dies absolutament màgics, plens de riures, i emocions a flor de piel. No hem parat ni un segon i volem compartir amb vosaltres tot el que hem fet per despedir aquest any tan intens!
Ritme i diversió al màxim! Hem començat la gresca amb un grup d´animació que ens ha fet bailar, saltar i donar-ho tot a la pista. Quina energia!
Viatgem pel món amb la nostra Fira: Seguint el fil del nostre eix transversal, tota l'escola hem organitzat una gran Fira dels països del món. Cada nivell prepararà una paradeta súper xula sobre els diferents països que hem estat treballant i investigant. Ha estat fer la volta al món sense moure'ns del gimnàs!
Dies de remollada! Amb aquesta calor no podien faltar els nostres desitjats dies d'aigua. Han estat dues jornades de jocs de remollada on ens hem refrescat, hem regut a clatellades i ens ho hem passat d'allò més bé.
Una comiat molt dolç amb els padrins: També ha arribat el moment de dir "fins aviat" als nostres estimats padrins de lectura. Per agrader-los tots els moments compartits aquest curs, ens hem reunit per gaudir d´un gelat tots plegats. Quins vincles tan bonics s'han creat!
Brindis de germanor: I per tancar el curs amb el millor gust de boca possible, hem elaborat una llimonada casera boníssima. Ens l'hem begut ben fresqueta acompanyada del nostre esmorzar preferit en un pícnic d'allò més especial.
Ha estat un final de curs per a un any ple d'aprenentatges i moments compartits. Marxem de vacances amb la motxilla plena de records bonics i moltes ganes de carregar piles.
Molt bon estiu a tothom!
Aquí us deixem un recull de fotografies d'aquests dies tan intensos i feliços.



