Total de visualitzacions de pàgina:

dilluns, 22 de juny del 2026

CICLE INICIAL: FI DE CURS

Al final de curs hem viscut uns darrers dies absolutament màgics, plens de riures, i emocions a flor de piel. No hem parat ni un segon i volem compartir amb vosaltres tot el que hem fet per despedir aquest any tan intens!

  • Ritme i diversió al màxim!  Hem començat la gresca amb un grup d´animació que ens ha fet bailar, saltar i donar-ho tot a la pista. Quina energia!

  • Viatgem pel món amb la nostra Fira: Seguint el fil del nostre eix transversal, tota l'escola hem organitzat una gran Fira dels països del món. Cada nivell prepararà una paradeta súper xula sobre els diferents països que hem estat treballant i investigant. Ha estat fer la volta al món sense moure'ns del gimnàs!

  • Dies de remollada!  Amb aquesta calor no podien faltar els nostres desitjats dies d'aigua. Han estat dues jornades de jocs de remollada on ens hem refrescat, hem regut a clatellades i ens ho hem passat d'allò més bé.

  • Una comiat molt dolç amb els padrins: També ha arribat el moment de dir "fins aviat" als nostres estimats padrins de lectura. Per agrader-los tots els moments compartits aquest curs, ens hem reunit per gaudir d´un gelat tots plegats. Quins vincles tan bonics s'han creat!

  • Brindis de germanor: I per tancar el curs amb el millor gust de boca possible, hem elaborat una llimonada casera boníssima. Ens l'hem begut ben fresqueta acompanyada del nostre esmorzar preferit en un pícnic d'allò més especial.

Ha estat un final de curs per a un any ple d'aprenentatges i moments compartits. Marxem de vacances amb la motxilla plena de records bonics i moltes ganes de carregar piles.

Molt bon estiu a tothom!


Aquí us deixem un recull de fotografies d'aquests dies tan intensos i feliços. 

dilluns, 15 de juny del 2026

1r: OFICIS DE LES FAMILIES

Com a cloenda del projecte que hem estat treballant a medi sobre els oficis, hem tingut la sort de comptar amb la participació de diverses famílies que han vingut a l’escola a compartir amb nosaltres el seu ofici. A través de les seves explicacions i de les activitats que ens han preparat, hem pogut descobrir diferents professions d’una manera vivencial, propera i molt enriquidora.

Hem gaudit molt de totes les propostes plantejades, i s'han viscut amb molta curiositat i il·lusió amb cada visita. Aquestes experiències els han permès ampliar els aprenentatges del projecte d’una manera significativa i engrescadora.

Famílies, us volem agrair la vostra participació, implicació i col·laboració. Gràcies per dedicar-nos el vostre temps i per contribuir a fer d’aquest projecte una experiència tan especial.

               Us deixem algunes de les imatges de cada classe: 

   

         1rA

           1rB 



divendres, 12 de juny del 2026

2n: TALLER GARLANDES DE LLUM

Fa uns dies vam viure una experiència ben especial a l'escola! Ens van venir a fer el taller "Garlandes de llum", una activitat preciosa que, a través de la música i la narració, ens va convidar a reflexionar sobre la importància d'unir forces per aconseguir grans fites.

La història ens explicava com, de vegades, ens trobem amb reptes o objectius que semblen molt difícils d'assolir, però que es tornen possibles quan treballem en equip. Els veritables protagonistes del relat eren uns ninos ben simpàtics que, guiats pel fil conductor d'una guitarra, ens van anar atrapant a tots i a totes des del primer minut. 

Ens ho vam passar d'allò més bé i, sobretot, vam aprendre que quan sumem les llums de cadascú de nosaltres, som capaços d'il·luminar qualsevol camí! 

Aquí us deixem algunes imatges d'aquest matí tan musical i cooperatiu.



divendres, 5 de juny del 2026

2n: SORTIDA PEL BARRI

Aquest tercer trimestre hem estat treballant de valent per conèixer a fons el barri on es troba la nostra escola. Hem après un munt de coses interessants! Per exemple, ara ja sabem que el Barri Riera i el Barri Centre formen el Districte 1, ja que comparteixen molts dels seus equipaments.

Per posar en pràctica tot el que hem après a l'aula, teníem preparada una súper sortida d'investigació pel barri. Tot i que la pluja ens va obligar a aplaçar-la la primera vegada (les ganes no ens van fer minvar!), finalment vam poder prémer el botó d'arrencada i fer la nostra ruta.

Cada equip tenia una missió molt important: trobar i anar enregistrant tot allò relacionat amb els elements que hem anat treballant aquestes setmanes (comerços, equipaments, mobiliari urbà, senyals de trànsit...).

Ens ha encantat passejar i investigar amb els ulls ben oberts; és increïble la quantitat de coses noves que hem descobert i que abans ens passaven desapercebudes!

Aquí us deixem una petita mostra en imatges d'aquest matí de descobertes i aprenentatge.




divendres, 22 de maig del 2026

1r: HOTEL D'INSECTES

Construïm un hotel d'insectes!

L'alumnat de 1r hem participat en un taller molt interessant sobre els insectes. Una persona experta ens ha explicat els diferents tipus que hi ha, la seva importància per a la natura i on poden viure.

Després, entre tots i totes, ens vam posar mans a l'obra per construir dos hotels d'insectes per a l'escola. Vam utilitzar diferents materials naturals, com pinyes i pals, per crear els diferents espais que acolliran els seus futurs habitants.

Va ser una experiència molt enriquidora que ens va ajudar a conèixer i valorar una mica més el món dels insectes!



Us compartim un recull d'imatges de l'activitat: ENLLAÇ



1r: SORTIDA AL CRAM

Durant la sortida al CRAM, on hem pogut descobrir la gran tasca que fan per protegir i recuperar animals marins ferits o en perill, especialment tortugues marines. Durant la visita vam aprendre moltes coses sobre el medi marí, la importància de cuidar el mar i com les accions de les persones poden ajudar a conservar la natura.

Va ser una experiència molt interessant ja que vam poder observar de prop alguns dels animals i entendre millor la feina dels veterinaris/es i cuidadors/es del centre. A més, vam participar amb molta curiositat en l'activitat de simulacre del rescat d'un dofí. 

Després de la visita, vam compartir una estona molt agradable al Parc Nou del Prat de Llobregat, on vam dinar i gaudir d’una bona estona de joc i convivència amb els companys i companyes.

Per poder veure les fotos d'aquest dia tan divertit podeu fer click AQUÍ



dijous, 30 d’abril del 2026

CICLE INICIAL: SANT JORDI

Avui hem viscut una jornada molt especial a l'escola celebrant el dia de Sant Jordi, una de les tradicions més boniques de la nostra cultura.

Tot el cicle hem organitzat conjuntament diverses activitats per compartir aquest dia tan significatiu. A primera hora de la matí, ens hem posat mans a l'obra amb una activitat de manualitats. L'alumnat de 1r ha creat una titella de drac molt original, mentre que els nens i nenes de 2n han elaborat una rosa ben bonica, símbol d'aquesta diada.

Després del pati, hem gaudit d'un rato de contacontes molt especial, on els infants han pogut escortar les històries “Tinc un drac a casa” , “Un mitjó blanc i un negre” i “Sant Jordi i el drac” . Ha estat un moment màgic que ens ha transportat a mons imaginaris i ha despertat el gust per la lectura.

A la tarda hem celebrat els esperats Jocs Florals amb el cicle infantil. Hem pogut escortar els rodolins i les endevinalles dels finalistes, plens de creativitat i imaginació. Tots i totes ho han fet molt bé!

Ha estat un dia ple d'il·lusió i convivència, on hem compartit experiències i hem celebrat plegats la cultura i les tradicions.

Feliç diada de Sant Jordi a tothom!


Per veure les fotos i gaudir d'aquest dia cliqueu AQUÍ